برگزاری جشن بندگی در حرم مطهر رضوی

جشن تكلیف سرآغازی شیرین برای حركت در مسیرتعالی و معنویت است كه كودكان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می دهند.

در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته توسط موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام، امروز پنج شنبه 28 آذرماه 98،نوگلان باغ ایمان مدارس حمایتی عاشورا در حالی که خلعت زیبای بندگی بر تن داشتند، به حرم مطهر رضوی مشرف شدند. دختران مکلف پایه سوم در ابتدا با تلاوت صلوات خاصه به ساحت مقدس امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ابراز ارادت نمودند و سپس با حضور در مهمانسرای حضرت به صرف صبحانه پرداختند. در ادامه دانش آموزان با حضور در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی از برنامه های فرهنگی ویژه مکلفین بهره مند گردیدند. بر خود لازم می دانیم از زحمات مسئولین محترم موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام، کارشناس محترم فرهنگی واحد خواهران موسسه سرکار خانم دلیری که امکان حضور دانش آموزان در این برنامه را فراهم آوردند، کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.
غنچه نوشکفته باغ ایمان رسیدن به سن تکلیف که شکوفایی گل وجود در بوستان توحید است بر شما مبارک باد.
امید که در پرتو عبادت و نیایش، محیط را عطر آگین نموده و با برقراری ارتباط بیشتر با خدای مهربان در انجام تکالیف الهی موفق باشی.

 

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20