برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی به صورت آنلاین

یکی از مهمترین اهداف تعلیم وتربیت، اجتماعی ساختن دانش آموزان یعنی آماده کردن آنان ب رای شرکت فعال وسازنده در زندگی اجتماعی، کسب آگاهی نسبت به حقوق اجتماعی خود وبهره برداری صحیح از آن واحترام به حقوق دیگران وهمکاری با سایر افراد جامعه است، یکی از شیوه های گرایش دانش آموزان به فعالیت ها و تصمیم گیری های اجتماعی، مشارکت آنان در گروه ها وشورا های متشکل از همسالان در مدارس است

انتخابات شورای دانش آموزی در 7 آبان ماه 99 راس ساعت 9 صبح به صورت حضوری آغاز گردید. و همچنین در روز 8 آبان ماه 99 در فضای مجاری شاد به صورت آنلاین نیز برگزار گردید.

معاونین محترم پرورشی از روز های قبل اطلاع رسانی لازم را انجام داده بودند و دانش آموزان علاقه مند به کاندیداتوری اعلام آمادگی کردند.

اسامی کاندیدها بعد از بررسی در شورای مدرسه در کانال مدرسه در پیام رسان سروش اطلاع رسانی شد و کاندیدها اقدام به تهیه عکس نوشته و کلیپ های انتخاباتی نمودند و در نهایت در روز شنبه آخرین راهنمایی های لازم توسط معاون محترم پرورشی به دانش آموزان اطلاع داده شد و در آخر راس ساعت 9 صبح لینک شرکت در انتخابات در کانال مدرسه قرار گرفت و دانش آموزان تا ساعت 12:00 مجاز به شرکت در مسابقه شدند.

نتایج انتخابات نیز در روزهای آتی پس از بررسی در کانال مدرسه اطلاع رسانی خواهد شد.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 2/20